به وبسایت جدید شرکت پویا صنعت تکسان خوش آمدید

پلمپ و آب بندی لیوان های کافه ها

تنها دستگاه تخصصی پلمپ و آب بندی لیوان کافه ها با حفظ دما و کیفیت محصول داخل لیوان

چرا باید لیوان های بیرون بر رو پلمپ و آب بندی کنیم؟

01

عدم ریزش

با پلمپ و آب بندی لیوان با خیال راحت میتوانید محصولات خودتان را به صورت بیرون بر به فروش برسانید و بدون نگرانی از ریزش محصولتان تا زمان رسیدن به دست مصرف کننده، آن را به پیک تحویل بدهید.

02

حفظ دما

دمای محصول بیرون بر شما با پلمپ و آب بندی شدن مدت زمان بیشتری حفظ میشود و این یکی از عوامل مهم برای حفظ کیفیت محصول شما تا زمان رسیدن به دست مصرف کننده نهایی می باشد.

03

حفظ بهداشت

یکی دیگر از دغدغه های کافه های بیرون بر و مشتریان این کافه ها حفظ بهداشت و عدم ورود آلودگی های مختلف به درون ظرف محصول می باشد که این مورد با پلمپ و آب بندی به صورت کامل برطرف میشود.

چرا دستگاه تکسان؟

9ac1cd15-1246-4e2b-ba9e-80254cd9d9c7-min.jpg

تنها دستگاه تخصصی که مخصوص به لیوان های کافه ها ساخته شده دستگاه های تکسان می باشد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که بدون دود کردن و تغییر در طعم محصول داخل لیوان، باعث ماندگاری کیفیت محصولات بیرون بر میشود.

ae9269c8-cd19-4d30-8f6c-1802c4fae965-min.jpg

دستگاه های تکسان دارای دوسال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش هستند. به این صورت که در صورت بروز مشکل برای دستگاه شما، دستگاه تعمیر و در مواردی که تعمیر امکان پذیر نباشد دستگاه شما با دستگاه جدید تعویض می گردد.

f7080c43-2af7-4def-ab74-0ad1fc2d92cd-min.jpg

تامین مواد مصرفی یکی از مهم ترین فاکتور های انتخاب گزینه ی مناسب برای کافه ها می باشد. ما در کوتاه ترین زمان ممکن مواد مصرفی با کیفیت رو برای شما ارسال خواهیم کرد و هیچ زمانی شما در رابطه با مواد مصرفی مشکلی نخواهید داشت.

برترین ها تکسان را انتخاب میکنند

برترین کافه ها و رستوران های کشور در همه حال به دنبال بهترین راهکار برای ارائه ی بهترین خدمات و محصولات به مشتریان خود هستند. خوشحالیم که مجموعه های زیادی مانند مجموعه کافه های ویونا، امیرشکلات و … به ما اعتماد کرده اند و در مسیر ارائه محصولات و خدمات با کیفیت از دستگاه های تکسان استفاده می کنند.

آموزش استفاده از دستگاه پلمپ و آب بندی لیوان کافه ها